25 Ağustos 2008 Pazartesi

Arch Linux ve Pidgin 2.5.0-1

Az önce Arch Linux'un web sitesine girdim ve o da nesi? Son güncellenen paketlerin arasında Pidgin 2.5.0-1 de yer alıyor:)) Pidgin ile MSN hesabımı kullandığımda çevrimdışı mesajlaşan kişilerle yazışırken problem yaşıyordum, zira yaklaşık 3dk. falan herhangi bir mesajlaşma olayı gerçekleşmezse karşımdaki kişiye mesaj gönderemiyordum. Diğer mesajlaşma programlarını ise açıkçası pek sevmedim, bence en güzeli Pidgin:) Bu durumu araştırdığımda Pidgin'in 2.5.0 sürümü ile çevrimdışı mesajlaşmayı desteklediğini öğrendim, ama programı kendim derlemek yerine Arch Linux depolarındaki yerini almasını bekledim. Ve sonunda yeni sürüm depolara bugün eklendi. Evet, eğer bilmeyenler varsa artık Pidgin 2.5.0 sürümü ile MSN'in çevrimdışı mesajlaşma özelliğini destekliyor. Ayrıca bunun yanında Pidgin'e birçok güzel özellik daha kazandırılmış. Pidgin'in yeni sürümündeki farklılıkları merak ederseniz işte buyurun. Bu arada Pidgin'in ne olduğunu bilmeyenler ve merak edenler varsa sizde böyle buyurun. Haydi görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok: